Idézet:


"Az olvasás - ha élvezetet okoz - segít élni. Átélni és túlélni is." ~Vekerdy Tamás~

Most olvassuk/ írjuk:

Lizi: Fekete gyémánt
Lola: Bársony érintés

2016. február 7., vasárnap

Kerstin Gier: Smaragdzöld

 Kerstin Gier: Smaragdzöld


Tartalom:
Mit tesz az, akinek összetörték a szívét? Úgy van. Telefonál a legjobb barátnőjével, csokoládét majszol és hetekig dagonyázik a boldogtalanságban. Csak az a bökkenő, hogy az akarata ellenére időutazóvá vált Gwendolynnak egészen más dolgokra kell tartalékolnia az energiáit: például a túlélésre. Mert azok a szálak, amelyeket a kétes hírű Saint Germain gróf még a múltban illesztett egymáshoz, immár a jelenben is veszélyes hálóvá szövődtek. Ahhoz, hogy felfedjék a titkot, Gideonnak és Gwendolynnak nem elég eltáncolni egy menüettet a 17. század egyik legpompásabb bálján, hanem hanyatt-homlok kell belevetniük magukat a kalandokba bármelyik évről is legyen szó…
Érzelmi hullámvasút az évszázadokon keresztül: Gideon és Gwen kalandjai Kerstin Gier, kitűnő bestseller-szerző tollából. Beleszeret, aki elolvassa



Véleményem( Spoiler tartalom):





Az időtlen szerelem trilógia befejező kötete. Egyszerűen szerelmes lettem ebbe a sorozatba. Teljes lesz a történet, ami fordulatos, meglepő, összetörte a szívemet, de mégis csodálatos.
A könyv elején szegény Gwendolyn teljes szerelmi bánatban szenved. Nagyon sajnáltam mert vele együtt én is bele szerettem Gideonba. Ezáltal minden találkozásuk a könyv elején rideg és szomorú. Bár már örömmel tapasztaltam, hogy kicsit se érdeklődik Charlotte felé Gideon. Mégis mikor
tisztáznák a kapcsolatukat, Gideon megkéri legyenek barátok. Barátok! Na itt üvöltöttem volna le a fiú fejét.
Ezt követően Gwen dühösen és elkeseredetten utazik vissza a múltba. És találkozik az új szövetségesével a nagyapjával. Sok információt megtud Lucy és Paul cselszövéséről. Majd kiderül, hogy a második időutazógép több évtizeden át a házukban volt. Amit kiszednek a falból és biztosabb helyre rejtik Charlotte elől. A ládát még a többi testvér is őrzi. Csodálatosnak tartom, hogy Nick és Caroline ennyire összetart Gwendolynnal.
A lánynak a múlt béli bálba kellene utaznia de megbetegszik és még se tud elmenni. Gyógyulás után indulhat is a bálba, ahol Gwen féltékeny lesz egy másik lányra, aki egyfolytában Gideonnal flörtöl. Gwen megsértődik és el szalad. Persze Gideon követi a lányt (én még itt is
bíztam benne, hogy Gideon tényleg szereti a lányt és nem csak megjátszotta) és egy szobácskában elszabadulnak az érzelmek
Megcsókolják egymást. Annyira romantikus volt. Nagyon örültem, hogy legalább tisztázzák a helyzetet és szerelmet vallanak. De sajnos történt egy kis gond. Megtámadták őket, és Gwendolynt leszúrták. 
Gideon próbálta megmenteni. És itt lehettünk benne biztosak, hogy Gideon nem csak egy barát akar lenni.„- Szeretlek Gwenny! Kérlek ne hagyj el! – zokogta Gideon.”
Vissza tértek a múltba. És csoda történt mert Gwendolyn élt, és virult. Gideon meg kisírt szemekkel ült mellette. Ez az egyik kedvenc részletem. Annyira megható.
Még az nap este meg is látogatja a fiú Gwent. és együtt rájönnek, hogy a lány halhatatlan. És majdnem még egy csók is elcsattant de sajnos berontott a rokonság a szobába, ezért csak majdnem. Arra is fény derül, nem csak a tizenkettedik hallhatatlan hanem az első is. Vagyis Saint German gróf még



mindig élt. És meg akarja ölni szegény lányt, hogy
halhatatlan is maradjon.
Még egy csúnya titok látott napvilágot. Gwen igazi szüleit illetően. Az igazi szülei Lucy és Paul.  Nem Grace. meglepő fordulat volt. Nem számítottam rá.
Számomra csak egy bökkenő volt. Ezáltal, hogy nem azok a szülei akiket hitt. Akkor Gideon távoli rokona volt. Elvileg nagyon, nagyon távoli. De akkor is. Rokonok voltak. Nekem ez nagyon furcsa volt.
És jött az utolsó forduló, szembe nézés a jelenben lévő Saint German gróffal. Az az ember a gróf akire a legkevésbé számítottam. Leesett állal olvastam. Nem hittem a szememnek. Mert a gróf „A tanárjuk” is volt egyben.
És csak még lejjebb esett az állam amikor Gideonba hatszor belelőttek. De kiderült a régebbi időutazógépben lezárták a vérkört és Gideon megitta a halhatatlanná tévő szérumot.
Nagyon tetszett, hogy egy új „örökkön örökkét” dolgoz fel. Mivel mind a ketten halhatatlanak örökké együtt maradnak. Igazi Happy End.
Egy dolog volt amit nem értettem de az epilógus megmagyarázott. A komornyik igazi, őszinte kedvessége Gwendolyn felé. De Lucynak és Paulnak született még
egy gyerekük a múltba majd felvettek egy új nevet:
Bernhard. Ezáltal azért volt kedves mert a rokona.
Zseniális, elgondolkodtató, és romantikus könyv. Többször is szívesen el fogom olvasni.
A könyvet 10/9.5 re értékelem. Tényleg csak a kis rokoni kapcsolat rontott bele a képbe nálam.
A könyvet itt tudjátok megrendelni.
És a zafírkékről készült kritikámat itt
~Lizi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése